Kundklubb
Viktig information till våra nuvarande och blivande kundklubbsmedlemmar!
Den 14 oktober byter vi system för vår kundklubb. Efter det datumet registrerar du ditt medlemskap antingen genom att klicka på knappen ”Bli medlem” och fylla i formuläret eller direkt i kassan.
Medlem sedan tidigare?
Du som är klubbmedlem sedan tidigare kommer behöva registrera dig på nytt. Det gör du enkelt här på hemsidan. Klicka på knappen längre ned på sidan ”Bli medlem” och fyll i formuläret eller direkt i kassan. Vi har säkerställt att inga av dina intjänade bonuspoäng gått förlorade i systembytet och din intjänade bonus sedan tidigare är beräknad fram till och med 15oktober 2025. Den intjänade bonusen kommer att precis som tidigare, komma som utskick på sms.
Gå gärna med i Sollidens kundklubb!
Samla stämplar och få bonus på dina köp.
Läs om våra medlemsvillkor nedan.
Klicka på knappen och fyll i dina uppgifter för att gå med i kundklubben:
Medlemsvillkor – Klubb Sollidens Handelsträdgård
Inledning
Sollidens kundklubb är ett lojalitetsprogram för Sollidens Handelsträdgård Hunnebostrand. Som medlem i Sollidens kundklubb har du möjlighet att få förmåner, samla stämplar och få bonus baserat på dina inköp. Dessa medlemsvillkor gäller mellan dig som privatperson och Sollidens Handelsträdgård Aktiebolag, organisationsnummer 556410-9212, Sollidenvägen 8, 456 61 Hunnebostrand. Genom att registrera dig som medlem godkänner du dessa medlemsvillkor som gäller för Sollidens Handelsträdgård.
Ändringar: Sollidens Handelsträdgård förbehåller sig rätten att ändra medlemsvillkoren för sin Kundklubb vilket innebär att dessa medlemsvillkor kan komma att uppdateras. Eventuella ändringar kommuniceras på Sollidens hemsida www.solliden.nu. Medlemmar ansvarar själva för att hålla sig uppdaterade på eventuella ändringar. Om du inte accepterar våra ändringar har du alltid rätt att avsluta ditt medlemskap i Sollidens Handelsträdgård. Gällande villkor finns tillgängliga på Sollidens hemsida.
Medlemskapet
Sollidens Htrg är ett kostnadsfritt och kortlöst medlemskap. För att ansöka om medlemskap på Solliden måste du vara 18 år fyllda samt registrera en email och ett
telefonnummer. Endast privatpersoner som är folkbokförda i Sverige, Norge, Danmark och Finland och innehar ett personnummer kan ansöka om medlemskap i Sollidens Kundklubb. Registrering sker i butikens terminaler i kassan eller via länken på hemsidan under Kundklubb – Ansök medlemskap. Medlemmen ansvarar själv för att sina uppgifter är uppdaterade.
Medlemskapet är personligt och kan ej överlåtas. Eftersom medlemskapet är personligt kommer du att uppmanas att identifiera dig i kassan för att ta del av dina medlemsförmåner och registrerar dina köp. Tänk på att vara försiktig när du identifierar dig då du uppger dina personuppgifter i terminalen. Solliden tar inget ansvar för vem medlemmen delar sin ID-handling/medlemskap med och hur bonus utnyttjas.
Solliden förbehåller sig rätten att neka medlemskap om personen tidigare har blivit avstängd eller spärrad. Se punkt Avtalstid och medlemskapets upphörande.
Dina stämplar
Du som medlem har möjlighet att samla stämplar hos oss på Solliden när du registrerar dina inköp på ditt medlemskap. Dina stämplar registreras direkt vid köptillfället. Stämplarna avgörs av betalsumman, däremot är inte inlösen av bonus eller inköp av presentkort samt förmedlingar bonusgrundande.
Stämplar för köp kan ej registreras i efterhand. Var därför noggrann med att alltid registrera ditt medlemskap när du gör inköp i vår butik.
Vid returer så tar Solliden tillbaka de poäng som returen innefattar på returdagen, oavsett inköpsdag.
För att ta del av dina insamlade bonusstämplar och bonus behöver du logga in på sollidenshandelstradgard.medlemsklubb.se
Din bonus
Registrering av stämplar vid köptillfället, 1 stämpel per 200kr. Max 10 stämplar vid ett köptillfälle. 10 stämplar ger dig 100kr rabatt på nästa köp.
200kr – 1 stämpel
400kr – 2 stämplar
600kr – 3 stämplar
800kr – 4 stämplar
1000 – 5 stämplar
1200 – 6 stämplar
1400 – 7 stämplar
1600 – 8 stämplar
1800 – 9 stämplar
2000 – 10 stämplar
Bonusen löses in när man samlat till 10 stämplar, ej tidigare och löses in mot inköp av varor i butiken. Bonus kan varken helt eller delvis lösas in mot kontanter. Vid inlösen av bonus kan giltig ID-handling komma att krävas.
För att kunna erbjuda dig bonus behöver vi behandla dina personuppgifter så att vi kan säkerställa att du får det antal stämplar och den bonus som du har rätt till. Som kund har du tillgång till dina antal stämplar när du loggar in på ditt medlemskap via sollidenshandelstradgard.medlemsklubb.se
Dina medlemsförmåner
– Unika erbjudanden och rabatter
Baserat på medlemsnivå som till exempel dina uppgifter, inköp osv kan man befinna sig i olika kundgrupper. Olika medlemmar kan därför få olika erbjudanden och rabatter.
– Digitala utskick
Digitala utskick kan ske i form av email eller SMS. För att kunna erbjuda detta behöver vi behandla personuppgifter i form av mobilnummer och email. Dina uppgifter behövs för att vi ska kunna kommunicera med dig och kunna erbjuda dina personliga erbjudanden och anpassade förmåner.
Vår kommunikation
För att du ska kunna ta del av dina förmåner och få information om ditt medlemskap eller andra spännande saker som händer hos oss kommer du att få kommunikation från oss i olika kanaler, till exempel via email, sms, postala utskick, sociala medier eller andra liknande kanaler. För detta ändamål kommer vi därför att behandla dina personuppgifter.
Avtalstid och medlemskapets upphörande
Dessa villkor träder i kraft i samband med att du registrerar dig som medlem och gäller tills vidare.
Du kan när som helst välja att gå ur kundklubben genom att logga in på ditt medlemskap eller kontakta FiLLiT. Om du avslutar ditt medlemskap eller om Solliden säger upp ditt medlemskap förlorar du de poäng och den eventuella bonus som du har tjänat in samt de tjänster som följer med medlemskapet.
Sollidens Handelsträdgård förbehåller sig rätten att ensidigt spärra eller utesluta en medlem, utan att i förväg meddela dig om detta, i händelse av missbruk (inklusive misstanke om missbruk), inaktivitet i mer än 24 månader, brott mot dessa medlemsvillkor, bedrägerier eller andra liknande händelser eller beteenden.
Ansvarsbegränsning
Sollidens Handelsträdgård ansvarar inte för förluster eller skador pga tekniska fel, nedsatta funktioner eller andra liknande fel som relaterar till ditt medlemskap. Detta gäller inte ansvar som inte kan uteslutas enligt tvingande lagstiftning.
Dataskydd
– Vår personuppgiftsbehandling
För att kunna uppfylla våra åtaganden i dessa medlemsvillkor behöver vi behandla dina personuppgifter. På vilket sätt vi behöver behandla dina personuppgifter framgår av dessa medlemsvillkor.
– Dina rättigheter
Om du vill avsluta ditt medlemskap kommer vi att ta bort dina personuppgifter som är kopplade till ditt medlemskap. Även om du går ur vårt lojalitetsprogram kan vi fortsätta behandla vissa personuppgifter om dig när vi måste göra det enligt lag (till exempel transaktionsdata enligt bokföringslagen) Däremot kommer ingen persondata att fortsätta behandlas av den externa parten FiLLiT. För att avsluta ditt medlemskap loggar du in på ditt medlemskap på www.sollidenshandelstradgard.medlemsklubb.se , under Min profil, Säga upp.
Kontakta oss
Kontaktuppgifter
FiLLiT Klubb Sollidens Handelsträdgård:
FiLLiT 0793409526
Varmt välkommen!